Los Angelesben leplezte le legújabb modelljét a Bentley. Az óriáskupé egyszerűen a „nagy kabrió” fantázianevet kapta és ugyan formajábában felelelhetőek a Continental GTC stílusjegyei, de kocsi a Mulsanne modellen alapul. A kézzel készített egyedi modell egyelőre csak koncepció, de a Bentley finoman utalt arra, van az a pénz, amelyért egy alacsony darabszámú mini sorozatban le is gyártanák.
A Bentley-t egyelőre nem a kereslet késztette egy óriás méretű fedetlen modell elkészítésére, de az tagadhatatlan, hogy a kezdetektől fogva mindig is volt ilyen a márka kínálatában, legutóbb az Arnage és Azure modellekből épült a 2000-es években ilyen óriás batár. Nagyjából 5 év szünet után jelent meg újra nagy az aktuális nagy zászlóshajón alapuló „nagy kabrió”.
Grand Convertible nemcsak méretei miatt egyedi, hanem a megépítése során is elnyert pár „leg-es” jelzőt.
A kéttónusú (ezüst-kék) karosszéria mellett, teljesen egyediek a kézzel polírozott könnyűfém keréktárcsák – amelyeket forgásiránynak megfelelően kell felszerelni -, a vászontetőt rejtő diófa burkolat – amely a Bentley fennállása óta valaha létezett legnagyobb, egy darabból álló fa borítása, illetve a 14 tehén bőrének felhasználásával készített belső tér. A steppelt világos bőrkárpít csak az utastérre jutott, az ajtókon egy másik bőrt használtak fel, míg egy krómcsík teszi teljessé az összhatást.
A gépháztető alatt az új fejlesztésű nyolchengeres erőforrás áll. Az 537 lóerő legnagyobb teljesítményű és 1100 Nm maximális nyomatékú V8-as, a Mulsanne Speed változtatát 4,9 másodperc alatt repíti 100 km/h-ás tempóra, végsebessége pedig 305 km/h. Vélhetően ezek a menetteljesítmény adatok Grand Convertible esetében is helyt állóak lehetnek.