Egy bizonyos Barry Blomquist megrendelsére készült az autó, amely a Columbusban (Ohio) megrendezett idei Goodguys „Street Machine of the Year” kategória pálmáját hozta el. Nem kell szakértőnek lenni ahhoz, hogy megállapítsuk: a díjat megérdemelten kapta a legelső Corvette generáció alapjaira, modern-retro stílusban megépített álomjárgány.
A rendezvény zsűrijét nem csak statikusan, de dinamikusan is meg kellett győzni: a házi pályán könnyedén teljesítette a 32,222″-es időt. A beépített anyagoknak köszönhetően ezen időeredmény nem meglepetés, hiszen a felhasznált-beépített szénszál és alumínium aránya hasonló, mint egy Formula 1-es autóban, de motorikusan sem kell szégyenkeznie.
Az autóban egy modernkori LS7-es blokk dohog. A V8-as legnagyobb teljesítménye 618 lóerő, 870 Nm-es nyomatékmaximumával pedig kellemetlen perceket szerezhet a hátsó abroncsoknak és feladja a leckét még a Tremec T56-os váltónak is. Az autó egyik különlegessége, hogy légrugózású felfüggesztéssel bír, ezt a Detroit Speed & Engineering szállítja a C1RS-hez. A hatalmas erőből származó mozgási energia pedig a Brembo, elöl hatdugattyús féknyergei alatt válik intenzív hővé.
Külsőleg az autó a modern autóépítést vegyíti a klasszikus formákkal. A gyári állapotban is meseszép C1-es Corvette kopoltyúkkal és hatalmas Forgeline-felnikkel lett customizálva, természetesen a jóízlés határain belül. A kicsiny, szűkös utastérben pedig mindent újraálmodtak a tervezők: a műszerfal modern vonalaival tökéletesen harmonikus a piros fekete, velúr és Alcantara-bőrrel borított, klasszikus kialakítású sportülés-pár.