Ha egy Hondáról beszélünk és van benne S betű, akkor az már nem lehet rossz. Többször felmerült már, hogy a ’90-es évek legendás roadsterét az S2000-est feléleszti a japán gyártó, de mindez eddig csak pletyka maradt.
Ami viszont már kézzel fogható valóság az egy mini roadster, amelynek elnevezése S660, és számok itt is a motorra utalnak. A kis sportkocsik egyébként Japánban külön kategóriába tartoznak, amelyet egyszerűen csak „Kei-nek” neveznek.
A motorháztető alatt tehát egy 660 köbcentiméteres, háromhengeres turbós benzinmotor áll. A 64 lóerő ha nem is olyan egetvetően erős érték, de nem szabad arról sem elfeledkezni, hogy a középmotoros S660-as mindössze 830 kg-os saját tömeggel rendelkezik, és így azért remek a súly/lóerő arány.
A motor ereje 6-fokozatú kézi kapcsolású sebességváltón jut át a hajtott hátsó kerekre, de igény szerint fokozatmentes CVT-váltó is elérhető. A S660-ast sajnos a Honda csak a Japán piacra szánja, de a hírek szerint később érkező 1000-es változatból, már olyan modell készülhet, amelyet a világpiacra szánnak.