Az idei év a Formula-1-es világbajnokság tekintetében abszolút a Mercedes-Benz-ről szólt. Hogy ki nyeri a gyártók világbajnokságát az egy percig nem volt kérdéses, csak a világbajnok személye dőlt el az utolsó Abu-Dhabi futamon, bár ez is inkább csak az új pontrendszernek volt köszönhető, hiszen Lewis Hamilton az év második felére csapattársa Nico Rosberg „fejére nőtt”.
A 2014-es F1-es sikerekről most egy nagyszerű mindössze 19-19 darabos (ennyi futam volt ugyanis az idei versenynaptárban) limitált szériával emlékezik meg a gyár. Az SL 63 AMG „World Championship 2014 Collector’s Edition” modelljei annak fényében választhatóak, hogy a győztes Hamilton, vagy a második Rosberg a kedvencünk. A brit világbajnok verziója fekete fényezést kapott arany kiegészítőkkel, és ugyanez a színkombináció jelenik meg a belső térben, a nappabőr üléseken és a műszerfalon. A német versenyző SL-változata fehér fényezést kapott ezüst kiegészítőkkel. Mindkét modellben kis emlékplakettet helyeztek el, az egyikben a brit pálya, Silverstone, a másikon a német nagydíj helyszíne a Hockenheimring jelenik meg.
Az egyedi arculat mellett a műszaki alapokon nem változatlattak, így a széria SL 63 AMG 5,5 literes V8-as biturbó benzinmotorja áll a gépháztető alatt. A nyolchengeres legnagyobb teljesítménye megmaradt 585 lóerőnél, maximális nyomatéka pedig 900 Nm-nél, viszont a végsebesség esetében kiiktatták a tiltó elektronikát így 250 km/h helyett a „World Championship 2014 Collector’s Edition” 300 km/h-s tempóra is képes, amellyel az egyik leggyorsabb roadster a világon.
Alaposan megméri a világbajnoki érmeket a Mercedes-Benu, hiszen a széria modell 190 ezer eurós árával szemben a győztes páros bármelyikéért 320 ezer eurót kérnek. Ennek ellenére talán nemcsak a megrögzött Mercedes-Benz fanoknak éri meg egy ilyen autót megvenni, hiszen egyediségén és a dícső eredményeken túl, extraként a kocsikhoz változattól függően Hamilton vagy Rosberg bukósisakja, egy IWC karóra, egy dedikált könyv és a 2015-ös szezonnyitó Ausztráliai Nagydíj belépúje is párosul.