A teljesen újragondolt Pagani Huayra Roadster ára 2,32 millió fonttól indul, összesen 100 példány fog belőle készülni.
A modellhez választható a karbonszálas vagy a vászontető, kupé testvéréhez képest pedig 80 kilogrammal könnyebb, de a kupéból ismert aerodinamikai flepnik megmaradtak.A kocsi erejét egy dupla turbós, 6 literes V-12-es AMG motor adja, ami az átdolgozásnak köszönhetően 754 lóerőt ad le 6200-as fordulatszámon, ami 34 lóerővel több, mint amire a kupé képes.
A Huayra Roadster ESC rendszerének 5 módja van: Wet, Comfort, Sport, Race és ESC off. A Huayra BC-ből ismert hétsebességes váltón keresztül jut el az erő a hátsó kerekekhez, az Xtrac váltó hidraulikus és elektromos mechanizmust használ, ami körülbelül 40%-kal könnyebb, mint a legtöbb duplakuplungos automata váltó.
A Roadster könnyű súlya a karbonból és titániumból készült monocoque váznak köszönhető, a Pagani elmondása szerint a felhasznált anyag még a Forma-1 autókénál is modernebb. Az autó a kupéhoz képest 25%-kal könnyebb alumínium futóművön gurul. A karbon-kerámia, 380 mm átmérőjű fékeket a Brembo szolgáltatja, a hatdugattyúsok elől, a négydugattyúsok pedig hátul vannak. Az abroncsokat a pedig a Pirelli szállítja.