A Peugeot egy különleges tanulmánymodellel készül a Frankfurti Autószalonra. És ha már koncepció, akkor a franciák ismét kitettek magukért, hiszen mind formában, mind műszaki tartalomban jövőbe mutató újdonságokat tartalmaz a Fractal modell.
A 2+2 üléses kupé még hajtáslánc tekintetében is újszerűnek mondható, hiszen azért még mindig nem elterjedtek európai útjain a tisztán elektromos hajtással rendelkező masinák. A villanyautók egyik nagy különbsége a belsőégésű motorokkal szemben, hogy nincs hangjuk. A Peugeot most éppen ezzel az érzékszervünkkel játszott el, hiszen elsősorban hanghatásokkal látta le az autót.
A Fractal már az ajtónyításakor egyedi zenét játszik nekünk, hiszen egy zeneszerző által komponált szignál szólal az ajtók használatakor. Mivel az eletromos autót menet közben nem nagyon hallani, így minden egyes mozdulatsorra egyedi hanghatás felel a kocsi, annak megfelelőn, hogy éppen gyorsít, lassít, vagy egyenletes sebességgel halad. Minden egyes funkció, egyedi hangjelzéssel teszi dolgát. A navigáció érdekessége, hogy olyan térbeli hatással jön az útirány megjelölése, hogy minél közelebb vagyunk egy fontos információhoz, így jön egyre közelebb a hang is.
A hang effektusok mellett egyedi a Fractal műszerfala is. A 208-as modellben bevezette i-Cockpit rendszer, ugyan továbbgondolva de itt is megtalálható. Ilyen plusz elem például a head-up monitor, vagy a kormányküllőn elhelyezett éríntőfelület. Érdekesség, hogy a belső teret nem különeleges kárpíttal, hanem egy olyan anyaggal burkoltak, amelyet 3D-s nyomtatóval készítettek el, és speciális hangelnyeő tulajdonságokkal bír.
A 3,8 méter hosszú és 1,77 méter széles Fractal hajtásáról egyébként két, darabonként 102 lóerős villanymotor gondoskodik. A hasmagasság tetszés és az útviszonyok függvényében 7-11 cm között szabadon választható. A kupé egyetlen hatalmas tetőt kapott, amelyet tetszés szerint le is emelhetünk róla, is így egy családi kabrió varázsolható belőle. A tető érdekessége, hogy a kabriók hard-top tetejére hajaz a megoldás, de mivel az egész elem kevlárból készült, ezért tulajdonképpen ez egy könnyű, light-top tető, amit egyetlen ember is könnyen kezelni tud!