Csúcsdinamika az égre nyitott formában – az Audi bemutatja új RS 5 Cabriolet modelljét. A könnyű vászontetővel készült, négyüléses újdonság az elegancia és a nyers erő egyedülálló ötvözetét kínálja. 4.2 FSI motorja magas fordulatú V8-as konstrukcióként(450 lóerő) teljesítményt produkál, s álló helyzetből mindössze 4,9 másodperc alatt gyorsítja fel az Audi új „élsportolóját” 100 km/h-s tempóra.
Lágyan ívelő, folyamatos körvonalak tökéletesen kiegyensúlyozott arányokkal és karakteres részletmegoldásokkal – az új RS 5 Cabriolet modellben az Audi jellegzetes dinamikája. A hatszögletű „singleframe” hűtőrácsot ez esetben matt alumínium keret szegélyezi, a fényes antracit tónusú, méhsejt-mintájú rácsozat „RS 5” emblémát hordoz. Az ék alakú, hullámos alsó peremmel kiformált fényszórókban „Xenon plus” egységek és a nappali menetfény LED-technikájú fénycsíkjai működnek. A markáns első lökhárító nagyméretű légbeömlő nyílásokat foglal magában, alsó szegélye sportos splitter-peremben végződik.
Az oldalnézetet a karakteres küszöbborítások és a hangsúlyosan kiszélesített sárvédők határozzák meg, az RS 5 Cabriolet vállövét képező „tornádóvonal” pedig különösen határozott rajzolatú. A külső visszapillantó tükrök háza alumínium, míg a szélvédőszegély felülete illetve az oldalablakok alsó szegélye és a vászontető rekeszének fedele matt eloxált alumíniumfelülettel készül.
Lapos, lágy ívű kupolaként feszül könnyű vászonteteje az RS 5 Cabriolet tágas utastere fölé, amelyben speciális habszigetelés gondoskodik magas színvonalú akusztikai kényelemről. A softtop gombnyomásra, teljesen automatikusan 15 illetve 17 másodperc alatt nyitható és zárható, 50 km/h-s tempóig akár menet közben is. Nyitott helyzetében a tető alig szűkíti az egyébként kimondottan tágas csomagteret, mindössze 60 litert vesz igénybe annak 380 literes térfogatából. A hátsó üléstámla osztva hajtható le, a variálhatóságot a csomagtérrel összekötő rakodónyílás fokozza tovább. A nyitott karosszériának célzottan beépített merevítések kölcsönöznek magas fokú szilárdságot, az ebből adódó tömegnövekedést az alumínium első sárvédők ellensúlyozzák részlegesen.