A 2015-ös Las Vegas-i Szórakoztató Elektronika Kiállításon (CES – Consumer Electronics Show) a BMW újfent bebizonyítja, hogy világelső az innovatív lézerfény-technológia fejlesztésében. Azután, hogy a közelmúltban már át is adta ügyfeleinek a lézerfény-technológiát alkalmazó, szériagyártott modellek első példányait, a bajor gyártó most újabb lézerfunkciókat mutat be a jövő járművei számára.
A lézerfény-technológia egészen lenyűgöző, akár 600 méter hosszú bevilágított fényszóró-tartományra is képes az elvakítás-mentes távolsági fényszóró-asszisztenssel (anti-dazzle High-Beam Assistant) kiegészített BMW szelektív fényszóró funkcióval (BMW Selective Beam function). A Las Vegas-i CES kiállításon a BMW leleplezi a lézerfény további előremutató alkalmazási lehetőségeit, amelyek átfogóan integrálva a vezetést támogató rendszerekhez és a jármű érzékelőihez, új intelligens világítási funkciókat tesznek lehetővé, fokozva a biztonságot és a komfortot. Eszerint például képes együttműködni a navigációs rendszerrel és jó előre bevilágítani a közelgő kereszteződések beláthatatlan sarkaiba, miközben a lézer-alapú Dinamikus Megvilágítás (Dynamic Light Spot) funkció akár 100 méteres távolságból is képes figyelmeztetni a jármű vezetőjét az út mentén tartózkodó emberekre és állatokra egyaránt.
A Cool White jégfehér metálfényezést viselő BMW M4 Concept Iconic Lights tanulmány modell új megvilágításba helyezi a BMW-fényszórók jellegzetes ikergyűrű-szimbólumait. A lézerfény-technológiát alkalmazó fényszórók mozgás közben az egységben látható elegáns kék csíkokról egyértelműen felismerhetők. Mindeközben a BMW M4 Concept Iconic Lights tanulmány hátsó lámpatestei OLED-technológiát (OLED – organic light-emitting diodes, szerves fénykibocsátó diódák) alkalmaznak, amelyek egyes szerves anyagok papírvékony félvezető rétegein keresztül alkotják meg a fényt. Most először a hátsó lámpatestek és a hátsó irányjelzők egyaránt OLED-technológiát alkalmaznak.