Úgy látszik az új idők szava még az örökségéhez leginkább ragaszkodó autógyártót, a brit Morgant is elérte. A Morgan a modern Aero sportkocsija mellett ugyanis a mai napig gyártja a mára már legendássá vált háromkerekű és favázas Classic modelljeit, most azonban a 21. század igényeire reagálva egy teljesen új háromkerekű, elektromos típus „sorozatgyártását” tervezi.
A Morgan szerint ráadásul az új EV3-as modern technológiája egyedülálló vezetési élményt ígér, miközben megtartja a hagyományos brit autóépítési értékeket is. „Az idők változnak, de a Morgan a maga útján halad” – nyilatkozta a cég ügyvezető igazgatója, Steve Morris. „Az EV3-as egy izgalmas előrelépés lesz, amely közben olyan egyedülálló vezetési élményt garantál, amit csak mi tudunk nyújtani.”
A modern anyagoknak, így a szénszálból (!) készülő térhálós vázszerkezetének, és a szénszál-alumínium karosszéria elemeinek köszönhetően a menetkészen kevesebb, mint 500 kilogrammot nyomó EV3-as ráadásul a 20 KWh-ás lítium-ion akkumulátora révén egészen komoly, akár 242 kilométeres hatótávolsággal rendelkezik. A kis háromkerekű sportkocsi mozgatásáról egy vízhűtéses, a hátsó kereket hajtó 46 kW-os elektromos motor gondoskodik, amellyel az EV3 kevesebb, mint 9 másodperc alatt gyorsul fel 0-ról 62 mérföld/órás (99.6 km/h) sebességre, a végsebessége pedig eléri a 90 mérföld/órát (145 km/h), ami bizony az autón lévő virsli gumikat látva elég félelmetes tempó lehet a vezetőülésből átélve.
A hagyományok iránti tiszteletét azonban mondhatni szerencsére még az elektromos meghajtás és a szénszál megjelenésével sem tudta teljesen levetkőzni a Morgan. Az 1930-as éveket idéző külső design, az aszimmetrikus fényszóró elrendezés mellett erről árulkodik az is, hogy például az autó alumínium karosszéria elemei egy fakeret segítségével teljes egészében kézi megmunkálással készülnek. Az EV3-asba beülve a digitális kijelző mellett belül is csupa régi jó dologgal, fa, réz és polírozott alumínium anyagokkal és elektromágneses hajtásválasztó kapcsolóval találkozhatunk.