Kabriók és roadsterek állnak majd a középpontban az Audi Tradition standján az idei Techno Classica kiállításon Essenben. Április közepén a világ legnagyobb veteránautó-kiállítása tökéletes színteret nyújt majd az Audi történelme nyolc autókülönlegességének bemutatásához. Az ingolstadtiak a „Felfelé nyitás” jegyében vesznek részt a rendezvényen, három NSU verseny-motorkerékpár és egy NSU szervizbusz teszi teljessé a kiállított járműpalettát.
Idén egy jubileum adott ihletet az Audi témaválasztásához: 80 évvel ezelőtt jött létre az Auto Unionnál a sportos roadsterek termékvonala. Amikor 1932-ben az Audi, a DKW, a Horch és a Wanderer egyesülésével megalakult az Auto Union, a sportosságot az egyik alapértékként határozták meg. Ezért mindegyik márkánál kifejlesztettek egy nyitott, kétüléses autót, amelyek 1935-ben mutatkoztak be. E sportkocsik közül három is ott lesz majd az Audi standjának látványosságai között.
Az elegáns Audi Front 225 Roadster hosszúra nyújtott motortérrel – a 7950 márkás árra való tekintettel a tervezett kisszériát sem gyártották le, csupán két prototípus készült el. A kiállított példány egy eredethű replika egy korabeli Audi Front alvázon.
A DKW F 5 Roadster sok olyan vásárló igényét kielégítette volna a tervek szerint, akik egy kicsi, sportos, kétüléses autóra vágytak, és minden fiatal, sportos ambíciókkal bíró vezetőt megszólított. 407 példány hagyta el az üzemcsarnokot. A bemutatott DKW 1937-ből származik.
Az Auto Union egy év késéssel a Wanderer márkától is piacra bocsátott egy roadstert – a hathengeres, kompresszoros motor kifejlesztése tovább tartott, mint gondolták. Essenben egy 1937-ben készült darabot állítanak majd ki. A Wanderer W 25 K formatervezésének időtlen eleganciája akkoriban éppen olyan nagy lelkesedést váltott ki, mint ma.